Zadzwoń do nas aby dowiedzieć się więcej: +48 12 633 04 60
  • 6 WYSP  | Indonezja z Papuą Zachodnią i wypoczynkiem na Lombok

LECIMY 28 WRZEŚNIA!

• Kenia -Tanzania z wypoczynkiem na Zanzibarze

Wielka Migracja w listopadzie!

• wycieczka USA – 8 parkówi rezerwatów | Góry Skaliste i Yellowstone

Dołącz do grupy już w czerwcu!

• wycieczka Polinezja Francuska - Hawaje

lecimy w sierpniu!

• FESTIWAL RÓŻ W MAJU - Lecimy!

KOREA POŁUDNIOWA - JAPONIA - TAJWAN

• POLINEZJA FRANCUSKA - 6 wysp

6 dni zwiedzania + 6 dni rejsu KATAMARANEM

• 5 KRAJÓW AZJI ŚRODKOWEJ | lecimy w MAJU!

(Turkmenistan- Uzbekistan- Tadżykistan- Kirgistan -Kazachstan)

Szczegóły
  • AZORY - 3 wyspy w 10 dni!

najlepiej w kameralnej grupie!

Najciekawsze miejsca świata na
na 7 kontynentach z polskim pilotem .

Wyjazdy chronologicznie

wybierz interesujący cię miesiąc

Zainspiruj się

naszymi materiałami .

Odkryj razem z nami różne zakątki świata.

Przekonaj się i sam zobacz co na Ciebie czeka.

Wiemy, że jakość broni się sama, ale w pewnym momencie

te liczby nabierają znaczenia

177

krajów i terytoriów zależnych, które odwiedzili nasi Klienci

138

liczba dostępnych tras wycieczek

18 lat

działalności na rynku polskim

zrealizowanych z rozmachem podróży incentive

1266

liczba biur podróży gdzie możesz kupić naszą ofertę

Opinie i rekomendacje

naszych klientów

• Bardzo polecam ten wyjazd. Można zobaczyć za jednym zamachem zarówno starożytne miasteczka jak i nowoczesne metropolie. Wyjazd na najwyższym poziome. Szczególne uznanie dla pilota prowadzącego ten wyjazd – ogromna wiedza i zna...
    Bardzo polecam ten wyjazd. Można zobaczyć za jednym zamachem zarówno starożytne miasteczka jak i nowoczesne metropolie. Wyjazd na najwyższym poziome. Szczególne uznanie dla pilota prowadzącego ten wyjazd – ogromna wiedza i znajomość kraju. Wszystko perfekcyjnie zorganizowane
    ARABIA SAUDYJSKA BAHRAJN  - 10 DNI - opinie
    gość
    ARABIA SAUDYJSKA BAHRAJN - 10 DNI
  • Chcielibyśmy baaaardzo serdecznie podziękować, w sowim imieniu oraz mojej rodziny, za niesamowitą wycieczkę po Stanach Zjednoczonych. Pomimo że już jesteśmy z powrotem w Polsce, wrażenia nadal są nie do ogarnięcia, a oszołomienie...
    Chcielibyśmy baaaardzo serdecznie podziękować, w sowim imieniu oraz mojej rodziny, za niesamowitą wycieczkę po Stanach Zjednoczonych. Pomimo że już jesteśmy z powrotem w Polsce, wrażenia nadal są nie do ogarnięcia, a oszołomienie nie ustępuje ani troszkę, Bardzo dziękujemy pilotowi za profesjonalizm, wiedzę, którą chętnie się z nami dzielił, oraz za zainteresowanie wszystkim i kazdym z osobna, a takze za ogromny zapał i chęć pokazania nam tego przepięknego zakątka świata. Organizacja wyjazdu była doskonała. Wielkie dzięki
    USA ZACHÓD 17 DNI - opinie
    Michał, Marta, Szymon
    USA ZACHÓD 17 DNI
  • Nasze oczekiwania zostały spełnione w 100% ! Poszukiwania najbardziej pożądanych przedstawicieli „wielkiej piątki” zajęło trochę czasu ale udało się ! Kameralna grupa pozwoliła na całkowity relaks. A Zanzibar - to było to czego n...
    Nasze oczekiwania zostały spełnione w 100% ! Poszukiwania najbardziej pożądanych przedstawicieli „wielkiej piątki” zajęło trochę czasu ale udało się ! Kameralna grupa pozwoliła na całkowity relaks. A Zanzibar - to było to czego na koniec każdemu potrzeba - piękne plaże na wypoczynek. Oczywiście należy wspomnieć o pilocie Pawle, który jest specjalistą w tym temacie już Dziękujemy i polecamy innym
    KENIA TANZANIA Z WYPOCZYNKIEM NA ZANZIBARZE 16 DNI - opinie
    Rafał i Monika/Wrocław
    KENIA TANZANIA Z WYPOCZYNKIEM NA ZANZIBARZE 16 DNI
  • Nas Kanada i Alaska oczarowała. Krystalicznie czyste jeziora, potężne góry, bogactwo zwierząt, można i na niedźwiedzie grizzly trafić (nam się udało ?). Parki narodowe są wyjątkowe, te kanadyjskie równie piękne jak amerykańskie,...
    Nas Kanada i Alaska oczarowała. Krystalicznie czyste jeziora, potężne góry, bogactwo zwierząt, można i na niedźwiedzie grizzly trafić (nam się udało ?). Parki narodowe są wyjątkowe, te kanadyjskie równie piękne jak amerykańskie, a przejazd z Jasper do Banff… cudowny! Na plus oceniam poruszanie się prywatnym vanem, można się zatrzymać w wielu miejscach widokowych. Wycieczka dla tych, co cenią sobie piękno przyrody.
    ZACHODNIA KANADA ALASKA opcja: Wodospad Niagara 17 DNI lub 19 DNI - opinie
    Marcin
    ZACHODNIA KANADA ALASKA opcja: Wodospad Niagara 17 DNI lub 19 DNI
  • Fajnie skomponowana wycieczka, połączenie zwiedzania najciekawszych miast z parkami narodowymi. San Francisco i Las Vegas to rewelacja, po Los Angeles się trochę zawiodłem, ale to może kwestia gustu. Z parków narodowych najlepiej...
    Fajnie skomponowana wycieczka, połączenie zwiedzania najciekawszych miast z parkami narodowymi. San Francisco i Las Vegas to rewelacja, po Los Angeles się trochę zawiodłem, ale to może kwestia gustu. Z parków narodowych najlepiej wspominam Sekwoje (człowiek się jak krasnolud czuje pośród takich olbrzymów), Dolinę Śmierci (mimo niemiłosiernego upału) i oczywiście Wielki Kanion (nie trzeba rekomendować). O dziwo najmniejsze wrażenie zrobił Yosemite, bo podobne widoki w europejskich Alpach widziałem, no ale dla Amerykanów to coś nietypowego i wyjątkowego. Wyjazd polecam każdemu!
    USA ZACHÓD 17 DNI - opinie
    Kazimierz
    USA ZACHÓD 17 DNI
  • Fajna propozycja na tygodniowy urlop, a Islandia jest naprawdę warta odwiedzenia. Niby tak blisko, a krajobraz całkowicie odmienny, fragmentami księżycowy. W pakiecie objazd całej wyspy, więc trochę jazdy jest, ale warto, bo widok...
    Fajna propozycja na tygodniowy urlop, a Islandia jest naprawdę warta odwiedzenia. Niby tak blisko, a krajobraz całkowicie odmienny, fragmentami księżycowy. W pakiecie objazd całej wyspy, więc trochę jazdy jest, ale warto, bo widoki nieziemskie. Na plus oceniam hotele: czyste, w skandynawskim stylu, dobre jedzenie. Minusem są ceny na Islandii, za piwo zapłaciłem ok 80 zł… Ciekawy pomysł z rozszerzeniem o Grenlandie, ale nie mogę ocenić jak tam jest bo urlopu brakło.
    Wycieczka Islandia, opcja Grenlandia | 8 lub 12 dni - opinie
    Andrzej/Bogatynia
    Wycieczka Islandia, opcja Grenlandia | 8 lub 12 dni
  • Chcemy niezmiernie podziękować firmie Prestige Tours & Incentive za zorganizowanie tak wspaniałego wyjazdu do Argentyny, Chile, Boliwii, Urugwaju i na Wyspę Wielkanocną. Wyprawa na zawsze pozostanie w naszej pamięci. Przelecieliśm...
    Chcemy niezmiernie podziękować firmie Prestige Tours & Incentive za zorganizowanie tak wspaniałego wyjazdu do Argentyny, Chile, Boliwii, Urugwaju i na Wyspę Wielkanocną. Wyprawa na zawsze pozostanie w naszej pamięci. Przelecieliśmy i przejechaliśmy ogromną część tego niesamowitego kontynentu poznając jego przyrodę, kulturę, mieszkańców i zachwycając się lokalnymi potrawami. Atmosfera na wyjeździe, dzięki pilotowi i uczestnikom, była wręcz rodzinna. To nasz trzeci wyjazd z firmą Prestige. Nasz pilot na tej wycieczce, tak jak inni na poprzednich wyjazdach, w pełni profesjonalny, znający języki lokalny, a wyprawa udana! Dziękujemy! Magdalena i Michał S.
    ARGENTYNA CHILE z wypadem do BOLIWII i URUGWAJU OPCJA WYSPA WIELKANOCNA 18 LUB 21 DNI - opinie
    Magdalena i Michał S.
  • Pojechałam na ten wyjazd z koleżanką, jeżdżę dużo, ale na tak dobrym programie jeszcze nie byłam. Długi i intensywny, ale ciekawy. W Chile fajny byłby jakiś dodatkowy dzień wypoczynku na plaży. Pilot z pasją. Miejsca noclegowe bez...
    Pojechałam na ten wyjazd z koleżanką, jeżdżę dużo, ale na tak dobrym programie jeszcze nie byłam. Długi i intensywny, ale ciekawy. W Chile fajny byłby jakiś dodatkowy dzień wypoczynku na plaży. Pilot z pasją. Miejsca noclegowe bez zarzutu, czyste hotele, smaczna kuchnia (w hotelach i w knajpkach). W Patagonii niektóre hoteliki skromne, ale bardzo czyste i przytulne – fajnie oddały klimat miejsca. Polecam. Katarzyna R. i Ewa B.
    Katarzyna R. i Ewa B.
  • Byłem z żoną na wycieczce w Argentynie, Brazylii i Amazonii. Jak na dżunglę, domki, w których mieszkaliśmy – super, od rana budziły nas odgłosy ptaków i małp – po prostu bomba! Hotele we wszystkich miejscowościach były świetnie po...
    Byłem z żoną na wycieczce w Argentynie, Brazylii i Amazonii. Jak na dżunglę, domki, w których mieszkaliśmy – super, od rana budziły nas odgłosy ptaków i małp – po prostu bomba! Hotele we wszystkich miejscowościach były świetnie położone, czyste, komfortowe, obsługa bardzo miła. Śniadania wszędzie były smaczne, knajpki polecane przez pilota miały wyśmienitą lokalną kuchnię. Leszek i Dorota K.
    ARGENTYNA BRAZYLIA z Amazonią, Urugwajem i Paragwajem - 16 dni - opinie
    Leszek i Dorota K.
    ARGENTYNA BRAZYLIA z Amazonią, Urugwajem i Paragwajem - 16 dni
  • Pojechałem na amazońską wycieczkę z biurem Prestige po raz pierwszy i mogę powiedzieć jedno – BRAWO! Wyjazd w pełni udany. Przed podróżą dostałem cenne uwagi, które pomogły mi się przygotować do tej wycieczki. Hotele, przejazdy, p...
    Pojechałem na amazońską wycieczkę z biurem Prestige po raz pierwszy i mogę powiedzieć jedno – BRAWO! Wyjazd w pełni udany. Przed podróżą dostałem cenne uwagi, które pomogły mi się przygotować do tej wycieczki. Hotele, przejazdy, przeloty, lokalni przewodnicy bez zarzutu. Pilot pilnował aby wszystkie punkty programu zostały zrealizowane. Pobyt w Buenos Aires mógłby być trochę dłuższy. Krzysztof/ Poznań